Alla inlägg under juli 2009

Av Liza - 31 juli 2009 21:32

Tjenixen!!


Hoppas ni haft en riktigt bra dag .......Min dag har varit fin :)

Vaknade och klev upp och fixade frukost......:) .....slappade sen framför tv:n lite och fixade disken o s v.......Gjorde mig sen iordning för att dra iväg ut ......Fan vad sköj vi hade det idag va ..mycket att titta på känna på *ASG* ....Kuddarna var attans så fina :) ...Eller hur V??????


Sitter nu här och har det heljobbigt, inne på fb och via mina mobiler...sms m m .......samtidigt njuter jag av lite gott dricka :)


Ska ut och köra imorgon så därför blir det lugnt ikväll......men imorgon ...TJJJHHHOOOOHOOOOO!!!!!!!!! Då ska vi nog dansa på borden....eller så tar vi det en annan dag....man har väl semester!!!!!! Wwhhhaaaaaahhhhoooooo................


Nu får ni ha det så gott och va rädd om Er......Kram .





Av Liza - 30 juli 2009 22:48

Tjenis!!!!


Oooj oooj ojjj vad ni saknat mig kan jag tro .....*ASG* = asgarv!!!!!


Har inte skrivit på någon dag och guuuud så jävla sköööönt det har varit!!!!!

Men nu har man varit borta och fått ladda batterierna med många kramar och pussar från många människor ...(tack för att ni finns i mitt liv) :)

Det var verkligen behövligt att komma hemifrån .........blir nog en resa till inom kort skulle jag tro .........jag mår mycket bättre nu ....MEN det märktes i kroppen då man kom hemåt igen ......men det går bra.........


Idag har det regnat och åskat som fanken ......så det var gardinuppsättning och sen en tripp till "gröna skylten" = bolaget .........Måste ju ha lite hemma om det ska bli tjejfest snart :):) ....Yeeees!!!!!!!


Nu håller jag på och tvättar och imorgon får jag kanske besök ....:)



Nu har jag tyvärr inte tid med Er mer ikväll....MEN ha det så gott och va rädda om Er.......Kramen :)

Av Liza - 28 juli 2009 19:10

Hej!


Resan har gått bra......och jag har det förbannat gött ........Ha det gott och va rädd om Er.....Kram :)

Av Liza - 27 juli 2009 22:31

Hejsan!


Så är det Måndag kväll........har haft en bra men jobbig dag......varit i stan....(GÖTEBORG) ....och ränt runt.....men jobbigt då mitt hjärta inte är som det ska. Fick iaf uträttat det som skulles och lite mer därtill ........Vi hade allt bra roligt där ett tag V......, eller hur????

Och till och med att du stog på benen hela dagen...wow ett under.....*S*

För du brukar ju kunna ha en förmåga att rasa ihop på grusplaner ( jaaa då menar jag alltså gården hemma, på gruset utanför huset......den är riktigt dålig V) och på släta golv inomhus..Prcis vid grindöppningen inne på "gröna skylten" ....då fick man minsan skämmas.....tur jag fick tag på väskremmen så jag kunde dra upp dig ..........*ruskar på huvudet* *fniss*


Regna har det gjort precis hela dagen ......lovley!!!!!!


Jaa, nu blir det till att resa bort imorgon.......och sen får man se hur länge man blir borta.....eller om man kommer hem efter någon dag.....:)

Det ska bli sååå skönt.....Bara jag kan slappna av.............Ska även ringa Dr på vägen och ha en liten diskussion med honom........




Nu ska jag iaf fixa lite här...måste ju packa........Ha det så gott och va rädda om Er.......Kram



Av Liza - 26 juli 2009 21:54

Hej igen!!


2 powernap har det blivit idag......trött som helvete........

Men har iaf BÖRJAT lugna ner mig.......måste försöka för hjärtats skull....Men jag kan fan inte fatta varför jag alltid....ALLTID ska få skit på mig.......spelar ingen roll vad det är så nog fanken är det jag som blir syndabocken......Måste stå nåt i pannan på mig.


Men mår jag bra.....har jag det jobbigt.....NÄÄÄÄ...inte alls!!!!!!

Men ALLA andra har det såååå förbannat mycket jobbigare och dom mår sååå mycket sämre än alla andra........Skillnaden är att jag kanske inte visar det......iaf försöker inte visa det. MEN ingen som tänker på att allt kanske kommer ut inom mina 4 väggar........men hädanefter så ska jag bara skita i allt och alla......bara bry mig om mig själv och de mina :) ...jag hoppas att det kanske kan ta bort syndabocken stämpeln som jag har.......


Hade jag bara mycket mycket pengar så skulle jag köpa mig ett litet hus ...lång lååååång bort härifrån.......utlandet kanske......Eller så har jag ju alternativet att flytta tillbaka till Norrland.......Kanske är bäst så för alla parter.....Kommer närmare min dotter och familj då också :)

Tål att tänkas på .......... :)


Nu ska jag nog försöka gå och nana........önskar man kunde plocka ur hjärnan så man slapp ligga och fundera på saker och ting som händer ute i världen..........


Ha det gott och va rädda om Er.....kram

Av Liza - 26 juli 2009 06:37

Godmorgon!!


Natten varit god hoppas jag ......??!!! .....MIN natt har varit underbar.....varit vaken och kollat på MTV....musikvideos (om inte alla vet vad MTV är för nåt).....Som tur är kom det faktiskt en och annan låt som man kunde lyssna på ...annars så är det mycket hipp hopp (svart musik) ...och sånt kan man vara utan ..........


Får väl ta sig en powernap på dagen idag skulle jag tro ....OM kroppen tillåter det....*S*


Ingen som har nåt lugnande att dela med sig av????????? Skulle inte vara helt fel nu kan jag meddela.............Tack i förväg ....den som har nåt!!!!! Whoooohhhaaaaaaaaaaa............:)


Nu till veckan kan jag nog inte svara för att jag kommer att blogga alla dagar.......ska ju som sagt var åka bort ...JIIIIIPPIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Men jag återkommer kanske då jag kommer hem ...eller så kanske det är meningen att man ska skita i bloggen då man har sem.......man ska ju inte ha nån press på sig då juh ....säger dom som vet !!!!!  Moooohhhaaaaaa.......Vad fan vet dom .......INGENTING.!!!!!!!

INTE många som skulle stå upprätt om dom vore jag just nu ....MEN skit samma...finns dom som har det värre.....NOOOOT!!!!!!!!!!!!!!


Ha det så gott och va rädda om Er......Kramar :)








Av Liza - 25 juli 2009 18:30

Hej!!


Så har natten gått....och av den natten sov man 3,5 timme.......det är själva fanken...trodde man skulle få en lugn och fin semester....Men nog fan ska det jäklas från alla de håll och kanter................

MEN jag är säkert sååååå stark så jag står pall för all jävla skit......tydligen........Och det är väl en jävla tur man är Norrläning........dom står upp i alla lägen *S*

Jag bara reser på mig ....och ruskar på mig ....borsta bort skiten från axlarna och går vidare ....Det är melodin det :)


Vad är det dom säger....man blir bara starkare av motgångar......blir hulken snart ...HAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAA.........kanske grön också då .....Whoooaaaaaaaa.........


Dagen har varit tråkig, tråkig och åter tråkig........Kroppen hänger liksom inte med alls nu ......och hjärtat ...det får nog nån Dr kolla på .......kanske man ska bli sjukskriven också på semestern........


Jaa, det har ju inte blivit mycket gjort idag iaf........så städningen av 2 rum är fortfarande kvar.......Men tar väl dom kanske till veckan då :)


Ska nog också åka bort till veckan .....kan inte vara sitta innanför 50 skyltarna här i byn........Så nu ska jag ut och lufta mina vingar.....:)


Nu ska jag dra iväg och käka thaimat.....Ha det så gott och va rädda om Er......Kram.


Av Liza - 24 juli 2009 23:16

Hejsan!!!


Idag har jag bara slappat och inte gjort sååå mycket......varför???? Jaa därför att jag har haft såå ont i hjärtat....så jag bara kände att kroppen sa att jag skulle ta det lugnt idag.......så idag blev det ingen städa färdigt dag....:( ....


Åkte iaf med en kompis och handlade lite mat......tur det för jag ville  inte köra själv........


Åkte hem och fixade mat ....åt gott och det kändes bra i kroppen......


Men väl då man sitter och har en kompis här ....så vad händer då ?????

jo.....det som häder är att man :........


........Fick ett jävla sms på kvällen....(vad det gällde, det vill jag inte gå in på ) ......MEN inte faaan gjorde det så att man mådde bätre ...OCH dessutom ska man sitt och hålla god min inför kompisen medans det samtidigt bara KOKAR i kroppen   ...here we go again..........Men nu skiter jag i allt ....fullständigt!!!!!!!!!!!!



Det är konstigt......vissa männsikor kan bara öppna sin stora feta käft och spyyy ut saker.....medans andra går och mår dåligt m m bara för att man ska HÅLLA KÄFTEN........Vad är det som gör att vissa  har rätt att prata och inte vissa........?????

Kan det vara så att dom som inte får / ska säga nåt ....är riktigt involverad i saker och ting....medans den andra inte fattar nåt vad det innebär.......Vissa tänker bara på sig själv!!!!!!!


VARFÖR BLIR JAG INTE FÖRVÅNAD????????  NÄÄÄÄ....FÖR DETTA HAR JAG VÄNTAT PÅ SÅÅÅÅÅ FUCKING LÄÄÄÄNGE!!!!!!!!!!!!


Det enda jag kan säga .......FYYYY FAAAAN ...och DRA ÄNDA ÅT HE....TE!!!!!!!!!

Men jag hoppas verkligen att  dom/de vet vad  dom/de ställt till med och kan stå till svars för det då den dagen kommer...... då det verkligen gäller ??!!!   HAHAHAHAHAAAAAAAAAAA....


Men nu har jag iaf ryggen fri......at last!!!!!!!!!!!!!


Nu får ni ha en trevlig kväll/natt....och va rädda om Er.....Kramen :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards