Alla inlägg under augusti 2010

Av Liza - 31 augusti 2010 22:38

 

Hello!!!

 

Jaa, upp och se till så sonen drog sig ur sängen  och sen iväg till skolan.

Jag fick upp han och jag gick och la mig igen ....för jag hade ju sovmorgon idag   .

 

Slumrade några timmar och sen drog jag också baken ur sängen .....ner till duschen och gjorde mig iordning och sen åt jag .....Slappade framför tv:n en liten stund och sen drog jag till jobbet.

 

På kvällen då jag kom hem så var sonen och hans vän här ....dom skrämde mig som fanken iaf .....Tur att man kan glädja nån så att dom får ett gott skratt.

 

Jag satt och pratade lite med dom och sen diskade jag , gjorde sallad till imorgon och sen har jag pratat i telefonen lite.....

 

Nu har sonen lagt sig och jag ska göra mig klar för sängen också ....En ny dag imorgon på jobbet med nya äventyr.

 

Sov gott !!

 

 

Av Liza - 30 augusti 2010 23:51

Hej!

Börjar bli liiiiiiite enformigt då jag bara jobbar och är hemma sen .........

Så därför ikväll tänkte jag bara säga :

 

God natt och sov gott !!!!

 

Zzzzz........

Av Liza - 29 augusti 2010 21:32

Hejsan !!


Vad som hänt idag är inte mycket .....jag har diskat, marinerat kyckling och kött .....och sen har jag inte gjort så mycket......Jooo sallad till  köttet som vi grillade .....GÖTT!!!


Och Nu ska vi gå till vännen och äta räkor  .....Gött!!!


Efter det så är det väl sängen som gäller skulle jag tro .,.....jobb imorgon.


Ha en fortsatt bra dag .....Hej svejs!!!

Av Liza - 28 augusti 2010 22:45

Hejsan!

 

Sovit som en prinsessa inatt...svalt och gött med fönstret öppet undernatten .....Jaaa, helt öppet alltså .

 

Vaknade iaf och tittade på klockan ....fanken ....11.50 ...hjärtklappning...måste vakna ...halva dagen har ju gått .....

 

Ner med fötterna på golvet och ner för trappan .......Hmmmmm....kommer ner i köket och slänger ett öga på klockan .....Åååhhhhhh..........vad f----n klockan var 10.50 !!!!!!

 

Ja ja , jag kom ju upp i tid iaf ...åt frukost och gjorde mig iordning.

Sonen låg och sov  under den tiden ....

 

Jag och vännen åkte iväg och handlade ......sen hem och packa in allt ....det är väl tråkigt???!!!

 

Sonen har vaknat iaf och försvinnut till nån granne ......ringde hem han ......jag dammsög och han fick dammsuga vardagsrummsmattan  .........Den frå man verkligen ligga på alla 4:a och dammsuga .

 

Sen var det till och ge toan en duvning  ....men sen tog vi det lugnt.

 

senare blev det middag hos vännen .....och sen efter det har jag tittat på tv:n och gör det ännu ....filmen är inte slut än.....Jaa Bröllposfotografen .

Måste bara säga att det är inte vackert med värmlänska ....huvva!!!!!!

 

Nu ska jag sätta mig och titta på slutet ....ha en god natt!!!!

Av Liza - 27 augusti 2010 22:12

Hej!!!

 

Natten har inte varit så bra ...sovit väldigt dåligt....Kan det bero på fullmånen????

 

Trött och seg då klockan ringde ...började även tidigt idag....06.45 men det var bara till att svinga över benen från vågrätt läge till lodrätt läge och lägga på ett leende på läpparna.....

 

Jobbet har gått som på en dans......

 

Väl hemma så kommer sonen + kompis hem och sonen duschar och gör sig iordning för en utekväll i the big city .......

 

Skjutsade ner dom till Lerum och sen åkte jag hem och la mig en stund....Gött!!

 

Sen blev det lite middag hos loverboyen ....och sen har det varit tv för hela slanten.

Ska väl hämta sonen så småning om  i Floda ....Efter dom varit på Liseberg och lyssnat på musik och även åkt lite grejer har jag fått sms om ......

 

Regnar ute gör det också ....det är ju synd för ungdomarna...MEN ibland kan det vara så att det inte regnar i Gbg men det regnar här.

 

Vet du vad det första jag fick se då jag kom hem  från jobbet som låg utanför trappan på stenplattorna....??????

 

En halväten musbebis ......OM jag ändå hade katt skulle jag inte säga nåt ......Men kan katten inte gå till sitt hem och lägga snuket där ......??????

 

Det var ju tur att man inte var ny äten för då hade man garanterat lagt en liten pizza kan jag tro .......

 

Nää, nu ska jag sätta mig och titta på Mord i Sinnet ......

 

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Av Liza - 26 augusti 2010 23:08

Hej!!

 

Så har man snart gjort ett veckopass.......Har kännts gött och få jobba .

 

Dr skickade ju remiss till röntgen och idag har jag fått tid ang den ....början på Sep .....Det känns också bra att få allt överstökat ...för nu får det vara nog.

Måste bara få ordning på allt annat nu ....blodtryck och sockret .

 

Efter jobbet så var det hem och stöka lite och sen så drog jag till den nya Studiecirkeln jag börjat i .

Det går ut på att man syr .....därav namnet symöte   .

 

tog tyvärr inga kort ikväll emn ska göra det nästa gång.......

Den var en mycket givande kväll med brudarna ....Tack !!!!!!  

 

Men nu är det till och hoppa i säng .....Jobbet kallar 06.45 imorgonbitti ......

 

Sov gott !!!

Av Liza - 25 augusti 2010 23:23

Ciao!!

 

Åter en dag på jobbet....Ååhhh vad trött jag var imorse då jag skulle kliva upp , men då man väl fått fötterna på golvet så är man pigg..

 

Har haft en kanondag idag med brudarna .....Gött och jobba med Er  

 

Jaa, vädret har ju varit blåst, regn, och lite sol ...om vartannat så har det hållit på så hela dagaen .....Men jag tycker det är ganska gött ...iaf då man jobbar.

 

Har nu gjort iordning mat till imorgon  och så ska jag titta lite på tv:n innan jag går och nanar kudden......

 

Imorgon kväll ska man på sitt första symöte.....Det ska bli kul , eller hur babes ????  

 

Jaa, så mycket mera har jag nog inte att dela med mig nu idag .....Men ha en bra natt så kan du läsa imorgon igen .  

Av Liza - 24 augusti 2010 22:27

HEJ!!

 

Japp, då var första arbetspasset avklarat efter denna långa sjukdomsperiod.......Det var lugnt ikväll och allt har gått jättebra.....Skönt att börja med en kväll.

 

Annars idag så har jag plockat lite, stekte pannkakor till sonen kom hem från skolan så vi åt innan jag åkte till jobbet.

 

Nu har jag varit hemma 1 timma och jag har ätit lite .....diskat, gjort sallad och diskat igen ......Så nu är det duschen och sen tv:n ett tag innan det blir sängen.

 

Hoppas att din dag varit bra !

 

Söv gött !

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards