Direktlänk till inlägg 26 maj 2015

Ultraljud......

Av Liza - 26 maj 2015 22:50

Tjenixen!!


Sitter här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga tvätten och sen gå och lägga mig......jag kan inte förstå vart denna trötthet kommer ifrån...    


Idag så har jag haft semester för att åka på ultraljud  på bukspottskörteln, gallan och levern.....så nu är det till och vänta på svar igen ......


Jag kan förstå att det kanske bli tjatigt med alla mina krämpor och läkarbesök, men någonstans måste jag få ur mig lite av allt jag går och funderar på och bär på ...         ..för hur det än är så inte tvingar jag Dig att läsa ....


Värken i benet och höften blir jag snart galen på .........   ...tänk om man kunde byta ut kroppsdelar......då skulle det nog vara lättare att ta huvudet och sätta det på en helt ny kropp ...hahaaaa   ...men det kanske inte skulle bli så bra   .


Nu hoppas jag på att vädret blir något bättre snart   , för det är allt bra tråkigt då det regnar ....  



Nää, nu får jag hänga tvätten för maskinen är klar.....så jag önskar dig en god natt och va rädd om Dig   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 17 maj 2015 13:19

Hejsan!!   Idag är det den 17 Maj, Norges nationaldag. Här hos mig så är det bara grått och regn ...tråkigt väder. I helgen har jag bara stökat lite här hemma och slappat och vilat..varit ute och gått en sväng också.   Sonen har jobbar hal...

Av Liza - 7 maj 2015 23:38

Hej igen!!   Åter igen så va det ett tag sen......Jobbar och sliter och därimellan så blir det inte allt för mycket gjort här ......Kroppen säger liksom ifrån.....   Men sista april har varit och jag har haft besök från den 30/4 till den 4/4 ...

Av Liza - 25 april 2015 21:28

  Hejsan!!   Så va det ett tag sen jag satt här ...nästan en månad sedan.   Men jag kan lova att det har inte hät så mycket ....inte mera än att värken i kroppen har jag kvar.......och varit till Dr igen har jag varit .....igår var jag där. ...

Av Liza - 2 april 2015 12:12

Hejsan!!   idag är det skärtorsdagen och jag har tagit semester ....Igår då jag jobbade så hade jag sån värk i kroppen så jag va på väg att åka hem....Men höll ut och tog semester idag för att min kropp orkar inte .   Ringde till vårdcentrale...

Av Liza - 17 mars 2015 20:21

God kväll !   Ja då är det väl dags igen för att uppdatera lite , eller vad säger du? Jag har jobbat i vckan som varit och i helgen så har jag varit ute och gått i vårvärmen, sen då jag kommit hem så har jag suttit och njutit av solens strålar...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards