Alla inlägg under november 2013

Av Liza - 6 november 2013 19:44

Hejsan!!


Jaa, nu var det ett tag sen igen, men jag har varit i Norrland hos släkten och hälsat på lite .

Har varit där lite över en vecka och mestadels varit med mamma som har genomgått en mindre operation , känns skönt att jag va där och höll lite koll på henne och stökade lite i huset , jag och dottern min    .

Sen fyllde "plastis" år så honom firade vi ordentigt med tårta,  smörgåstårta och paket. En lyckat dag va det.


Sonen var hos sin pappa hela tiden och umgicks med dom , men han fyllde också år så vi var dit och firade han också, tårta , smörgåstårta blev det där också ..så gott.


Lite kyla fick jag vara med om där också .....


 


Jag tycker det är så fint med frost i träden ......eller hur??


likaså en solnedgång sammtidigt som det var dimma ute......


 


Sen va det ju dubbelhelgen så det blev några besök på gravar också ......

Bl a så blev det 2 besök till Jockes grav....Fy sjutton vad jag saknar honom...  


Resan dit och hem gick bra, lagomt med trafik och fint väder....allt är fint så länge det inte är vinterlag tycker jag.


Jaa, nu får jag ge mig för ikväll......Men återkommer snart igen och då kanske med lite flera bilder sen i sensommarn.


Ha det gott ....Kramar   


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards