Alla inlägg under april 2015

Av Liza - 25 april 2015 21:28

  Hejsan!!


Så va det ett tag sen jag satt här ...nästan en månad sedan.  

Men jag kan lova att det har inte hät så mycket ....inte mera än att värken i kroppen har jag kvar.......och varit till Dr igen har jag varit .....igår var jag där.


Han kan inte förstå denna värk jag har i kroppen så nu ska jag göra ett uppehåll med en av mina blodtrycksmediciner som jag äter......

Jaa, det är faktiskt så att vissa tabletter kan ge världigt konstig värk....så det han gör nu är att köra uteslutningsförmågan .........


Han frågasatte och tyckte att jag skulle vara sjukskriven ...om jag inte ville helt så iaf delvis .....Men jag tackade nej.


Med en nya chefen så har jag förstått att man inte ska vara sjukskriven för då kanske man inte har något arbete kvar så småningom........

så här är det att tänka på "verksamheten" först och främst och sig själv absolut sist .........

Det där med verksamheten har man ju hört så man är spyfärdig på det faktiskt .......För folk som tar just dom orden ur sin mun :

- Jag/man måste tänka på verksamheten ........Dom kan inte ha några problem med sig själv eller något liv anser jag.

VEM tackar dom för att dom tänker så ????

Inte tror jag att arbetsgivaren eller vem det nu är ....tackar dom personligen.



Nää, så jag tackade nej till sjukskrivningen.......jag ska bita ihop och bara lee så länge jag bara orkar.......Sen blir det som sist kan jag tro.

Jag ramlar ihop med kroppen och blir sjukskriven länge.......


Men den dagen den sorgen .........  


Jaa så mycket mera har liksom inte hänt.....mer än att Dr misstänker att jag även har allergi (det tackar jag för) ....och ev början till atros i händer/fingrar (även det tackar jag för) .......Vad ska bli nästa grej??!!

Väntar med spänning ......    


Önskar jag hade en säck med pengar och bara rymma från detta liv.....iväg till värmen och all stress ........undra när den kommer?!   


Nu blir det sängen snart.......


Hoppas att du har det bra   


Natti natti och sov gott .......    





Av Liza - 2 april 2015 12:12

Hejsan!!


idag är det skärtorsdagen och jag har tagit semester ....Igår då jag jobbade så hade jag sån värk i kroppen så jag va på väg att åka hem....Men höll ut och tog semester idag för att min kropp orkar inte .


Ringde till vårdcentralen med Dr va inte där så en telefon tid med honom har jag fått den 16/4 ...och jag ska dit den 24/4 .....Men jag orkar inte gå på detta viset och äta ibumetin , ipren och alvedion och det inte hjälper någonting.


Den 24 ska han ta ett reumatiker prov på mig .....


Så nu är jag ledig i 5 dagar......spar på kroppen lite iaf .


Idag så ska jag åka och få på sommardäcken ...det ska bli skönt iaf =)

Sen ska jag bara ta det lugnt i helgen...är det fint väder   så kommer det bli promenader ....för jag måste röra på mig =)



Jag hoppas att du får en bra påsk helg     


Ha det så gott nu och va rädd om dig   



GLAD PÅSK !!!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards