Alla inlägg under februari 2015

Av Liza - 24 februari 2015 22:50

Hejsan!!

Jaa nu va det ett tag sen igen ......jag skäms nästan   

Testar lite olika färger nu också .......

Bara för att se vilka mer man kan använda än bara svart.....tycker det blir lite tråkigt med samma färg hela tiden ......Men den här gröna va inte bra va.......lite jobbigt att läsa, eller??

Men den här gröna va lite bättre......  



Jaa här hos mig har det inte hänt så mycket......Jobbat.....varit till Dr och va det prover som togs och röntgen är beställd.

Blodtrycket va lite högt, sockret va nästan helt perfekt     

Röntgen blir det för min ena höft , då jag har sån värk i höften och benet ....ibland värker det så jag blir spyfärdig .

Sen röntgen på min ena tumme.....har troligtvis atros ...och tummen och några andra fingrar värker och vrider sig ......nu kan jag snart inte öppna en vanlig loka flaska för det gör så ont i fingrarna.......

Jag önskar att jag någon gång kunde få känna mig till 100 % frisk ....men det börjar verkligen se mörkt ut på den fronten tycker jag .


Sen ringde han nu i veckan och talade om att mina levervärden är förhöjda igen ......så nu ska jag dit om några veckor, ta nya prover ....vänta och se resultatet ....är det inte bra så blir det röntgen på levern också.


Det får liksom aldrig vara ett uppehåll med alla dessa grejer som avlöser varandra heeeeela tiden, jag kan tala om att är jag inte redan knäpp så är det nog nära att jag blir det snart......        .


Ibland önskar jag att man kunde byta kropp med någon så man fick känna på hur det är att gå i andras skor ......  


Nog om detta nu ...får återkomma om det då jag varit iväg på alla koller.


Har iaf hämtat sonen vid tåget för han jobbade sent ikväll och imorgon så har vi sovmorgon.....både han och jag börjar 14 imorgon.......Inte för att det är någon höjdare att jobba kväll längre ...men det ska väl göras och jag gör det likaså på torsdag.


har iaf något att se fram emot nu ....och det är att jag ska vara kattvakt åt mina grannar som drar till USA om några dagar.....och då ska Doris vara här .....urmysigt ska det bli     



Ha det nu så bra så hörs vi snart igen   



Nu blir det sängen .....

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards