Alla inlägg under februari 2013

Av Liza - 28 februari 2013 23:58

Hej!!


Jaa, vart ska jag börja , jag som har så mycket att göra på dagarna...hahaaaa....


Inatt och i förrgår natt så har jag vaknat av magont....men har kunnat somna om.

Men idag så har jag haft ont i magen hela dagen .......så jag gruvar mig nu för att lägga mig faktiskt.


Låt mig få en hel nattsömn.......


så idag har jag inte gjort så mycket...dammsugit och gått och haft ont i magen.....

Sen fixade jag till mig för jag skulle till skolan och kolla på en film om ADHD....jaa väl där så visar det sig att jag redan sett den .....JIPPI sa jag då på min ledig dag.


Ja ja, det är ju sånt man inte kan veta.


Nu ska jag snart lägga mig och hoppas att det blir bättre tills imorgon för i helgen är det jobb som gäller....börjar imorgon kl 17 ...



Hoppas du haft en bra dag.....



Sov gott



  


Av Liza - 27 februari 2013 22:13

Hej!


Jaa, idag har jag inte alls mycket att komma med kan jag tala om.

Vi har haft heldag med jobbet , APT, med lite allt möjligt.

Sen var det hem och plocka lite och sen har jag inte gjort så mycket mera.......


Ledig imorgon , MEN ska till skolan och kolla på nån film.......sen är det jobbarhelg.

Så nog vet jag vad jag har att göra dom närmsta dagarna.


Fick iaf provsvar från Dr igår ang ämnesomsättningsprovet , för att jag har börjat fått en typ knöl på halsen och det kan vara struma.

Men han har skickat en remiss till ultraljud för det måste kollas upp och det är gött.

Sen är det ju bara till och vänta och se vad för svar jag får ang ögonen ..........Det ska tydligen aldrig ta slut nån gång för mig......

Känner att jag är så osocial med mina nära och kära.....har några släktingar jag skulle ha ringt till men då jag väl kommer hem så orkar jag inte ta tag i nåt.....Men måste ta och skärpa till mig och ta mig i kragen då det gäller det.....  



Sov gott



  




Av Liza - 26 februari 2013 21:07

Hello!!

Jobbat idag igen, men gick ju upp från kvällen till dagen så jag slutade kl 12....kom hem vid halv 1 och då la jag mig .....somnade kanske vid halv 2 och sov till 4.

Ändå gick jag och la mig halv 11 igår ...har väl inte hänt  på flera år att jag lagt mig så tidigt.....


Jobbet har gått sååå bra .....jobbat med goa A idag med .


Sen har det varit tv..... åkt och tankat bilen och nu blir det nog sängen snart igen ...


Imorgon blir det heldags APT ......mindre skoj måste jag säga.


Ha en god natt.....



Zzzzz.....  

Av Liza - 25 februari 2013 22:26

Tjenare!!


Jobbet idag har gått fort och lätt...jobbat med goa A ....  


Sen hem och slappa på soffan och sen blev det middag.


Efter det så har det varit tele med E och sen tv:n .,,,,,Men nu går jag och lägger mig, trött som fanken.


Sov gott!!!


  

Av Liza - 24 februari 2013 22:09

Hejsan!!!


Idag Söndag så har jag slappat och sen mitt på dagen så var jag och virren och tog en prommis, blåste kallt med skönt va det.


Sen var jag och sonen in till vännen och åt, korvstroganoff och ris ....Gött!!


Nu håller jag på att titta på Johan Falk på 4:an , men det är reklam just nu.


Imorgon ringer klockan för då är det jobb igen ......



Igår, Lördag så var jag och handlade lite och sen blev det kaffedrickande hos Fam Näslund.....sen tog vi en prommis också innan jag åkte hem.....blåste kallt då med , men solen sken och det gjorde den idag också.


Sen på kvällen var jag in till grannarna och där kollade vi på mellon, det var ju inte mycket att komma med tycker jag ....men Ralf var ju bäst och som tur va så gick han vidare.......


Nu ska jag bänka mig framför Johan Falk igen för nu börjar det.....


Hoppas du haft en bra helg !!!



Sov gott då du lägger dig .....



Zzzzz.....................

Av Liza - 22 februari 2013 21:30

Hejsan!


Idag så har man varit ledig....gött med lite sovmorgon.

Jag är något bättre i armbågen nu ....nu är jag mera öm och det är nog efter sprutan.

Hos Dr så var blodtrycket bra och sockret var bättre än förra gången ....  

Men nu är det taget prov för att se om jag har struma.....det värkar som det aldrig är nog för mig.....så nu är det bara vänta och se på svaret.

Men båda jag och Dr tror att det är så .


Idag så har jag varit och fått sista vaccinationen  och sen blev det skola i 2 timmar.....Nu har jag 2 läxor som hänger över mig och jag VILL INTE!!!!!

Tycker det är såååå jobbigt med skolan nu så jag vet inte vad jag ska göra.....och ändå är det mindre att göra nu än före jul så jag vet inte vad det är med mig ??!!!

Men jag ska försöka bita ihop och fixa detta.......


På förmiddagen så städade jag lite och sen efter skolan så handlade jag och sonen och sen fixade jag mat......

Så nu sitter jag framför tv:n .....och det blir nog sängen snart.


Imorgon blir det en kopp kaffe hos Bästa Linda med hennes underbara familj ...  


Nu blir det tv:n en stund till och sen sängen.....



Hoppas Din dag varit bra och att du får sova gott.



Natti natti


  

Av Liza - 21 februari 2013 23:37

Hej!


Blir åter en kort bloggning ikväll med.....har jobbat och som det kändes i morse så skulle jag ha varit hemma ....och lika så känns det nu att jag skulle ha varit hemma idag.

För nu är jag sååå öm och har ont så det är hemskt....men det går väl över får jag hoppas, tur man är ledig i helgen.



Återkommer imorgon.....




Sov gott.

Av Liza - 20 februari 2013 20:45

Hejsan!!


Blir inte så mycket blogg ikväll...har fått kortisonspruta i armbågen så jag ska hålla den i stillhet och sen har jag sån värk nu så jag återkommer imorgon.



Sov gott!!!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards