Alla inlägg under mars 2013

Av Liza - 31 mars 2013 22:16

Hejsan!!



Jaha, då är det arbetsdag imorgon, annandag påsk.


Helgen har varit lugn och skön.....igår så tog jag en prommis, jag tittade på tv:n och va och handlade lite och sen bara slappade och slöade.....

Var bortbjuden , men kände att bar ta det lugnt hemma.


Idag påskdagen så har jag också tagit en prommis ....det blir iaf ca 4,3 km ...skönt att röra på sig och att det är gott väder ....och framför allt , Alla småkryp har inte tinat fram än och sånt gillar jag.   


sen har jag tvättat lite, tittat på tv.....och sen på eftermiddagen så plockade jag fram dessa uuuurtråååkiga skolpapper.....

Jaja, jag har iaf påbörjat nåt som jag måste ha klart inom 10 dagar iaf.....bläää!!


Nu blir det sängen för klockan ringer tidigt imorgon.



Hoppas du haft en härlig helg




Sov gott



  

Av Liza - 29 mars 2013 22:36

Hello!!


Då var långfredagen snart slut......vaknade 08.12 ...låg kvar och drog mig ett bra tag.

Sen upp och åt frulle och sen blev det en prommis ....skööönt men det blåste lite kallt.


Hem och plockade lite och sen slappa.......kollade lite på tv:n och så.....åkte och handlade lite ......


Sen på kvällen fick jag äntligen främmande av halvbror med sambo ...så kul att dom tittade in på en kaffe och smörgåstårta ....härligt att ha dom här.

Tack för blommorna   

Bild kommer ......


Efter dom åkt så blev det tv:n ett tag och nu blir det nog sängen tror jag .......

Så hoppas jag att det inte snöar nåt inatt så kanske det blir en prommis imorgon med .



Hoppas du haft en bra Långfredag .......??



Sov gott



  

Av Liza - 28 mars 2013 23:33

Hej!!


Japp, då är snart skärtorsdagen till ända snart.

Jobbet idag har gått bra....


Efter jobbet, slutade 14 idag ....så blev det en sväng till bolaget och sen hem.

Hemma blev det lite dammsugning och diskning....sen hämta sonen som jobbat 2 timmar idag , fram till 18 och sen åkte vi och handlade lite.


Får ju kaffefrämmande imorgon så då blir det nog smörgåstårta , MUMS!!!


Nu blir det snart sängen


Sov gott!!




Av Liza - 27 mars 2013 23:29


Så har man ytterligare en dag närmare påsk.....


Dagens jobb har gått bra men nu börjar det kännas i ryggen ...idag var det väldigt nära att det skulle säga "knäpp" bak i ryggen kände jag och nåt sånt orkar jag inte med.....har inte råd att vara sjuk.

Men det är ju lätt till då det är så tungt på jobbet , då tar kroppen stryk...ryggen, händer, handleder och armbågar ......

Men det är bara att leee och jobba på   



Hämtade sonen efter jobbet så åkte vi hem .....han drog iväg med polarn sin och jag har mest suttit i telen hela kvällen .....men det är så ibland då folk måste få prata av sig .......


Nu blir det iaf sängen för det är åter igen en jobbdag imorgon , men sen är man ledig  i 3 dagar...såååå gött.



Sov gott




  

Av Liza - 26 mars 2013 22:26

Tjingeling!!


Så har jag jobbat idag......Det har varit okey. 


Efter jobbet så hämtade jag sonen och vi handlade lite och sen hem .....åt lite och sen däckade jag på soffan i 2 timmar....trött som fanken.


Nu blir det sängen ...Jobb imorgon med .....



Sov gott!!




  

Av Liza - 25 mars 2013 21:51

God kväll!!


Japp, då är jag tillbaka här igen .....och nu ska jag lägga upp lite bilder som jag nu lovat i en veckas tid....skämms på mig.   


Jobbet i helgen har gått bra, har ju fått jobba med min bästa J , så då är det inte konstigt.


Idag så har jag tagit det lugnt , men på eftermiddagen så var jag och sonen ute och gick en prommis .

Skönt va det i solen och inte speciellt kallt heller.


Sen hem och fixa lite och sen blev det middag.......


Sen tog jag och Virren en kvälls prommis , den var på ca 4 km.


Tillbaka till tjejfesten då jag fick sakerna som jag skulle lägga upp......


 



En jättefin blomgrupp i en kanna ......sååå söt tycker jag   


 


Söt kanna va??



 


Ser du vad det står?? Vårkänsla.....visst är den fin??


Sen fick jag en present med Åre choklad, en mugg och servetter + en liten grodbit choklad....så söta saker tycker jag   


 


Den mörka Åre chokladen med hallonsmak var väldigt god.....Men har inte ätit upp allt än.


Sen fick jag en jättefin bukett med tulpaner......


 



 


Det var så fina tulpaner tycker jag .......


Sen då jag var hem till Virren en kväll så tog jag kort på rosor som hon hade hemma .....dom var också fina.....


 



Fin va??!!!



 


Jaa, det var de hela.....


Imorgon så är det jobb igen , hela dagen lika så på Onsdag fast då är det skoljobb i 2 timmar också ......



Jaa, nu blir det snart sängen , förstår inte min trötthet som kommit igen ......men jag hoppas det blir bättre.



Sov gott



  


Av Liza - 22 mars 2013 23:18

Hej i natten!!


Jag har jobbat kvällen ikväll och börjar 06:45 imorgon bitti så jag måste gå och försöka sova.....

Men imorgon kommer bilderna som jag lovat .....hela veckan ...Sorry!!!



Sov gott



  

Av Liza - 21 mars 2013 22:51

god kväll!!


Så äntligen så blir det sängen , efter en intensiv dag.


Lite sovmorgon fick jag men sen var det till och fixa till sig och sen äta frukost.

iväg till A-sås för att lämna blodprov så att dom ser att vaccinet har tagit som jag fått.


Sen iväg och handla lite mat (ingen idé att åka hem) och sen till jobbet för att äta och sen dra ut lite papper ang skolan.


Sen iväg till en föreläsning genom skolan då det gällde biståndsbedömningar....mycket intressant måste jag säga.

Sen efter det dirket bort till skolan och göra klart ett arbete med 2 andra tjejer.....och det gjorde vi klart.

Jaa, jag var väl hemma vid 18 tiden ....sen fixa lite mat och sen tvättat lite så nu har jag tittat på tv:n och nu blir det sängen.


Men en glädjande sak fick jag höra idag och det är att jag ska få besök på Långfredagen .....ska bli jättekul   


Bilderna som jag lovat har jag lagt in på datan ...men ska försöka fixa det imorgon , innan jag börjar jobba.



Hoppas din dag varit bra .....


Nu blir det sängen för "tant"




Zzzz......  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards