Alla inlägg under mars 2015

Av Liza - 17 mars 2015 20:21

God kväll !


Ja då är det väl dags igen för att uppdatera lite , eller vad säger du?

Jag har jobbat i vckan som varit och i helgen så har jag varit ute och gått i vårvärmen, sen då jag kommit hem så har jag suttit och njutit av solens strålar.....    

Men det verkar som att solen gått och gömt sig lite nu ...idag var det disigt och inte alls lika fint, och till helgen säger dom att snön kan komma igen ....men vi får tänka att det är bara mars månad än ...så om det snöar så är det inte konstigt tycker jag.


Idag så har jag varit och röntgat höften och tummen , och svaret på det skulle ta 5 arbetsdagar ....så jag hoppas få ett svar nästa vecka någon gång.


Nu blir det jobb Onsdag och Torsdag och sen är man ledig helgen som kommer .......skönt.

Att gå med ständig värk tar på krafterna, jag är helt slut på dagarna. Däckar som ett litet barn i soffan  ......men det blir inte länge man sover för det värker i höften och benet så det går liksom inte att sova.......  


Nu ska jag kolla på tv:n lite och sen blir det sängen .

Hoppas att du haft en skön helg och att veckan blir bra för Dig   


Ha det så bra och va rädd om Dig   

Av Liza - 9 mars 2015 14:00

Hejsan!!


Måndag och solen skiner så vacker ute    ....Skönt att kunna ha yttrdörren öppen , synd bara att man ser allt skit innomhus och på fönsterrutorna....  


Helgen har varit bra, jag har fyllt år och den firade jag med goa vänner   , vi var på en indisk restaurang och åt och det var verkligen gott. Skoj och prova något helt nytt och det är gott och trevlig personal. Verkligen tummen upp för det stället måste jag säga.


Har fått tid till röngten för höften, nu är det bara tummen som jag väntar på att få en tid.......

Skönt och få det gjort tycker jag.



Nää, nu ska jag nog gå en sväng i solen och se om jag finner något intressant att knäppa kort på ......


Ha en fortsatt bra dag och va rädd om Dig   

Av Liza - 1 mars 2015 23:33

God kväll!!


Söndag kväll och det är dags att lägga sig , imorgon är det jobb igen.

Helgen har varit lugn...jag har tvättat och donat lite hemma och bara tagit det lugnt.

Har haft väldigt ont i händerna , men peppar peppar ta i trä...det känns bättre nu.


Idag så har det blåst och snöat, men inte så pass att det ligger kvar, utan det har övergått till regn.


Doris    har kommit.....hon kom i Torsdags och blir här nu lite mer än 14 dagar.....Hon trivs som fisken i vattnet   


Nää, nu får jag allt hoppa i säng...klockan ringer 05:15 ....  


Sov gott   


Sov gott  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards