Alla inlägg under januari 2015

Av Liza - 31 januari 2015 18:15

Hejsan!!


Nu är jag här igen .......



Som du förstår så gjorde jag och sonen en resa upp till Norrland och va med på  begravningen.

Begravningen gick bra tycker jag och den var så lugn och fridfull .....det var vackert ......



Sen har jag jobbar lite ....och nyligen så har jag varit sjuk i 2 dagar.....feber och värk i kroppen ...men nu är man på topp igen så påMåndag är det till att arbeta igen  


Snö har vi fått också...och det är så ljust och fint ute nu tycker jag ...men det regnar /töar väl bort snart ......


Idag har jag och en kompis +dotter varit till Ikea och köpt lite ljus och småplock.......Så nu ska jag tända ljus och sen mysa ner mig i soffan och se om det är något bra på tv.


Ja det var lite om vad som hänt här och varför jag varit borta lite....


Ha det så bra och va rädd om Dig ....Kramar   



Av Liza - 4 januari 2015 22:55

Hejsan!!


jaa, som du märkt så har jag varit lite frånvarande här.....Julen har gått och den va lugn ...sonen och jag va hemma och firade jul.


Nyår har gått .....då  åt jag och sonen sen åkta han iväg till sina kompisar, och jag åkte till min goa vän och skålade in det nya året i julmust    .


Sen så har min plastis (som har funnits i mitt liv i 43 år)  gått bort väldigt plötsligt  ......Såå sorligt och när det gick så fort så blev det  chock artat.

Det är så tråkigt och det gör så ont i kroppen......men man ska inte tänka på sig själv, utan hur han har det nu....och han har kommit till ett bättre ställe skulle jag tro ....han är nog nöjd nu.       


Jaa , lite uppdatering efter helgerna .....

Jaa, jag vet.....det är ingen ordning på denna människa...fniss     


Ha en bra natt och sov gott !!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards