Alla inlägg under december 2012

Av Liza - 30 december 2012 23:06

Hejsan!!


Så har åter en dag gått och jag har bara varit......tittat på tv:n, diskat och ätit thats it.


Här händer det inte mycket kan jag lova och jag känner inte för att det ska hända nåt heller.


Imorgon är det nyårsafton och det tilltalar mig inte alls att göra nåt då .....Troligtvis blir det ev bingolotto och hoppas på en vinst.


Regnat har det gjort hela dagen ...så nu är det i stort sett snart bara gröna gräsmattor och asfalt här .......Så nu kan det vara nog med snö, nu kan våren få komma tycker jag.



Hoppas din dag varit bra.




Sov gott




  


Av Liza - 29 december 2012 23:14

Tjena!


Jaa, vad har hänt i mitt liv idag?????


Ingenting.


Jag har varit och handlat lite, och sen läst och sen kollat på tv-serier och sen tv:n.


Har lagt in bilder i datorn men orkar inte lägga upp dom här än ....får se om jag kan göra lite sånt imorgon .




Hoppas din dag varit bra.




Sov gott


Av Liza - 28 december 2012 23:20

Hej!


Jaa, inte kommer jag med mycket mera idag.....Tråkigt liv jag har!!!!!


Idag har jag tittat på Game of thrones igen , men nu är det slut -....till den 3:dje delen kommer ut.


Åkt och handlat.....


Virren va här och gav mig en present för att jag fixat huset/bilen medans dom var borta ......Fina grejer fick jag.


Sen har jag ätit och tittat på tv......





Thats it!!!




Sov gott







Av Liza - 27 december 2012 23:24

Hej!


Idag så har jag dammsugit och plockat lite och sen tvättat.

Sen har det varit maratonsittning och tittat på Game of throns...Så har min dag sett ut.




Sov gott

Av Liza - 26 december 2012 22:45

Hej!


Idag så har jag legat i soffan mest hela dagen och snorat och nyst......Känns så där måste jag säga.

Men det är gött och vara hemma då man är sjuk/förkyld.....tycker iaf jag.

Hoppas att jag inte smittat nån där uppe  iaf.



Nu harjag tittat på Fjällbackamorden ....så snart blir det sängen igen ....

Kanske jag orkar packa upp julkalppar + resväxkan imorgon och dra några drag över golven (som jag inte han göra innan vi åkte).





Sov gott





  

Av Liza - 25 december 2012 21:19

Hejsan!


Julaftonen så packade jag ihop mina saker hos dottern och åkte ner till mamma och Olle.

Packade in sakerna där och sen ner till halvbror på grötfrukost ......göttans va det.


Sen åkte jag upp till Ånge en sväng och sen hem igen .....slumrade på sängen och sen var det dags för att göra sig iordning för julfirande hos syster yster med familj.


God mat och mycket trevligt var det ...blev det i ca 6 timmar och sen åkte vi hem igen.

Det blev sängen direkt för mig .......trött som attan.




Juldagen!!


Juldagen så bestämnde jag mig för att åka hem ....så jag har suttit i bilen i dag och åkt genom halva sverige.....varit lugnt och fint på vägarna.



Nu ska jag bara vara här hemma och försöka slapppa och ta hand om mig , kroppen och själen. ......







Nu blir det sängen och försöka sova .....jobbigt då man är totalt täppt i näs faan ......hatar at sova med mun öppen.




Sov gott





  

Av Liza - 23 december 2012 23:36

Lördag!!


Igår så han jag inte blogga nåt för det var paketinslagning då ....Klockan bara tickade på som 17 då.


Igår var vi ner till Sundsvall och handlade lite gott & blandat.....Så hela dagen gick åt där , iof kom vi iväg lite sent men så blir det ibland.

på vägen hem så åkte vi in till mamma & Olle och tog en gofika ...MUMS!!!!


Sen hem och som sagt var, slå in paket.



SÖNDAG!!!


Idag så har jag gjort köttbullar, sen lämnat klappar till några och sen skjutsat sonen till sin pappa......

Jaa, skjutsat dottern lite och sen köpte jag den sista klappen idag.....


Nu blir det sängen för imorgon blir det grötfrulle hos halvbror med familj...ska bli riktigt trevligt .





Sov gott



  

Av Liza - 22 december 2012 00:25

Hejsan!!


Jaa vart börjar vi idag / (han inte skriva innan klockan slog 00.00)

Vi kan börja med töjjan som jag och sonen klädde igår kväll för att grannen skulle vara tyst.....


 


Du kanske kan förstå vad jag pratar om då jag tycker kamren är helkass på den nya telen .....


 



Iaf så kommer vi till dagen (Fredagen) så har jag och sonen tillbringat dagen/kvällen i bilen tillsammans med en massa snö ....

Jaaaa, resan har gått till Ånge.......


vilken massa snö det är här uppöver....


 


Jag var tvungen att stanna för att gå ut en sväng och då tog jag denna bild + en till




 


Från att åka från Gbg där det näst inteill är gröna gräsmattor (har blivit den sista veckan) till detta snökaos ......så blir man mäkta förvånad.

Men sååååå fint det är med snön i träden och grenarna bara hänger ner.....




Vi har landat hos dottern nu och här kommer jag utgå ifrån ...LUNGT och SANSAT ...jag känner av vad jag och min kropp orkar med ....thats it !!!


Men nu vet jag iaf att det blir sängen för imorgon blir det Birsta och fixa det sista inför Måndagen ......




Sov gott




  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards