Alla inlägg under december 2014

Av Liza - 17 december 2014 20:59

Hejsan!!


Måste ju säga att det är ingen ordning på den här bloggerskan alls, hon bara dyker in när hon kommer på att det är dags att gå in hit....  


Men det händer inte så mycket hos mig ......I ördags så var jag och sonen ner till Liseberg och kollade ....Tänk att jag tycker det är så mysigt att gå på Liseberg, sommar som vinter.

Älskar att det är så grönt och fint där, sen att titta på folk är också skoj.


Sen så har det varit mest lugnt här...så du förstår varför jag inte är in varje dag, eller kanske jag ska säga vecka istället, fniss   


Inte en snögnutta har det kommit, än ...är väl bäst att tillägga. Men jag tror att då det verkligen kommer....då kommer det komma mycket.   

Enda fördelen med det är att det blir ljusare ute på kvällarna , och då man är ute och kör bil.....


Jaa, nu ska jag bänka mig i soffan och kolla på tv:n.


Ha det gott   


Av Liza - 4 december 2014 23:26

God kväll!!


Åter igen får jag säga att det är några dagar sedan jag satt här.....Det går sakta framåt, eller hur ?  

Igår va jag till Dr igen !!! Evigt spring där och på sjukhus.......

Kan meddela att blodtrycket är kanon, och sockret är bättre, inte bra men bättre och det tycker jag känns skönt.

Men då han tar nya prover så upptcks något annat, ska lämna nya prover nästa vecka och förhoppningsvis så är det bara något tillfälligt.........  ...så nu håller vi tummar och tår , allt va det går   


Imorgon är det fredag ige, man blir helt snurrig i huvudet då man går hemma så här.....men men ....Dr vet vad som är bäst så det är bara att lyssna på honom ....  


Nu önskar jag Dig en trevlig helg och 2:dra advent    


Kramar   

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards