Alla inlägg under september 2013

Av Liza - 30 september 2013 13:20

Tjenare!!


Så har arbetshelgen varit och nu sitter jag här och ska snart iväg och jobba kvällen.

Helgen har varit händelserik med bilnycklar som gått sönder, älg som springer vid bilen(vilket jag trodde va en häst i början), jaa det var vått på rutan och sen var klockan 06.30.....hmmm....gäääsp..... och en massa andra djur man sett....tror nästan jag varit på safari tripp......


Sonen har varit med polare nere i Gbg och ätit gott och varit på hockey i helgen....trevligt och skoj hade dom haft.


Nää, nu ska jag äta lite och göra mig iordning för arbete......


Hej så länge!!!


Av Liza - 26 september 2013 23:41

Hello!!


Idag så har jag varit ledig.....Har plockat lite, diskat och sen har jag varit ute och tagit en prommis.

Jag har börjat gått igen .....och nu har det hållt i sig länge och så ska det fortsätta.

Blev en prommis på 50 min idag och då hade jag sällskap av J .


Helgen är det jobb som gäller så då blir det nog ingen prommis med får ta igen det på måndag.


Bilder har jag inte lagt upp än i datorn så som du förstår kommer det att ta tid, OM jag lägger in bilder alls. Datorn blir ju så seeeeg av det, och det är ju inte några få jag har utan måååånga.


Nää, nu blir det sängen för jag är så trött , så trött.......


Sov gott!!!


  

Av Liza - 24 september 2013 23:09

God kväll!!


är bara in en snabb sväng innan jag hoppar i sängen.....Min älskade dotter fyller 22 år idag. Tänk vad tiden går och jag blir inte äldre , konstig

hur det kan vara med det där......fniss.


Tråkigt att man inte kan vara i hennes närhet och fira henne, men har haft henne i telefonen x antal gånger idag   .


Hon har iaf haft en bra dag med nära och kära och det är underbart det.


Nu blir det sängen för mig ........


Sov gott!!!



  

Av Liza - 23 september 2013 22:17

Hejsan Igen!!


Jaa, som du nu märkte så blev det inget skrivet igår ....Det börjar ju bra vill jag lova.

Idag efter jobbet så blev det en promenad...det har de blivit många av nu några veckor och förhoppningsvis så ska det fortsätta så....Det vill säga om jag inte ledsnar, men skam den som ger sig brukar man ju säga.


jag måste göra det pga sockret och blodtrycket och sen gör det absolut ingenting om jag skulle tappa ett kilo eller 2    .


Jag har inte laagt in några kort i datorn ännu, jag har ju en ny dator , men ska fixa det inom kort. Jaa, jag ska inte lova för mycket , för det är mycket jobb i veckan och hela helgen.......men lite tid ska jag försöka lägga här också.


Nu blir det snart sängen, trött som 17 ....


Ha en bra natt och dröm sött

Kram   



Av Liza - 21 september 2013 23:29

Hejsan!!


Men nu var det verkligen längesen jag var in hit. Det va så längesen att jag glömt mina inloggnings namn .....Så det kanske är ett tecken på att börja skriva igen ......

Jaa, jag lovar inte , men kanske det inte blir varje dag, men nån/några gånger i veckna....


Jag återkommer imorgon (Söndag) med lite mera......


Kanske jag kan lyckas få in bilder också ....KANSKE!!!!




Tjipp och hej så länge ;)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards