Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Liza - 3 oktober 2010 22:36

Hej!!

 

Imorse då jag klev upp 06.00 och gjorde mig iordning och sen då jag åkte till jobbet så var det totalt kålsvart och blåste jättemycket ....vilket det har gjort hela dagen ........Tur man jobbat och sluppit vara ute ......

Så var helgarbetet gjort .....Det har gått så bra .....allt har varit lugnt och skönt ....sånt gillar vi   .

 

Efter jobbet så var det hem och ta sig en liten lutare på soffan innan maten var fixad hos vännen........God mat + vin ....Kan det bli bättre????

 

Sen har jag och sonen fixat tvättstugan ......städat lite för att imorgon ska dom hit och byta vattenmätare....så det var bäst att fixa plats .

Efter det så har jag stekt kantareller .......som sonen varit ute och plockat idag .....Han hade lite tråkigt så han tog sig en sväng.....En sån go och omtänksam son man han måste jag säga....framför allt då han inte äter svamp över huvudtaget själv ......En sån gooo unge .

 

Nu ska jag ta och fixa så jag och vännen kan äta en varsin macka med svampen på ........

 

Ha det gött   

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards