Alla inlägg den 12 april 2011

Av Liza - 12 april 2011 23:46

Hejsan!!

 

Jaa, ytterligare en dag på jobbet och jag trivs som fisken i vattnet med brudarna ute ....sådan godsammanhållning dom har ...Love it!!!!

 

Har fått träffa min älskade vän idag också ...Nästan IRL ...hahhaaaa

Men jag fick han på kort iaf som tur är ........

  

Finns det nån sötare än Nasse?????? ....Jaa, förutom mina nära och kära vill säga .....Men han skulle jag vilja ha hos mig en hel dag ......

 

Efter jobbet iaf så däckade jag på soffan ....idag på jobbet så bara känner jag hur luften tar slut i mig .......väl efter 1 timmes sömn på soffan så då jag vaknar bara tooookvärker det i benen och fingrarna på mig ........fruktansvärt.

 

Men skam den som klagar.......det är bara till och gå på jobbet imorgon igen ........men jag får lite sovmorgon då iaf och kanske det blir en prommis imorgon på förmiddagen ........beror på hur kroppen är.

 

Sen nu på kvällen så har jag tjööötat i telen , ett givande och efterlängtat samtal och sen har jag tittat på tv:n lite ......

 

Nu är det sängen iaf .......

 

Sov gott !!!!

 

 

  

 

 

 

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards