Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Onsdag....Jobb....shoppat lite....

Av Liza - 2 maj 2012 22:56

Hejsan!!

 

Idag så har det varit helt underbart väder, då jag åkte hem när klockan var 14.00 så var det 20,5 grader ute.

Jobbet har gått bra och roligt är det .

 

Efter jobbet åkte jag iaf hem och hämtade Catarina och vi åkte och handlade lite. Jag/vi tittade på gardiner till henne men tyvärr så fanns det inga som vi tyckte om ......Så det blir ett senare kapitel.

 

Men jag handlade en duk som jag har på bordet ute som vi tagit fram idag, sen köpte jag en fin ljuslyckta som står på bordet, och jag ska fixa dit lite mera färgglada saker.

Eftersom duken är så ljus så måste det få vara lite små färgklickar på det tycker jag.

 

Men så här blev det idag iaf.....

 

  

 

Stolarna har inte hunnit komma fram än , för då vi var färdig med bordet så satte jag mig i solen en stund och löste lite korsord.

 

Efter 30 min så var det dags att böjra förbereda för grillningen.

Det blev kött, paparika, lök, ananas och sparris och klyftpotatis med beasås.......Det var såååå gott kan jag tala om.

 

 

Jaa, sen har det nog inte hänt så mycket mera idag......

 

Nu blir det sängen för jag har så värk i mina ben och knän så jag blir tokig.......

 

 

Ha en bra natt och sov gott !!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 26 maj 2015 22:50

Tjenixen!!   Sitter här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga tvätten och sen gå och lägga mig......jag kan inte förstå vart denna trötthet kommer ifrån...       Idag så har jag haft semester för att åka på ultraljud  ...

Av Liza - 17 maj 2015 13:19

Hejsan!!   Idag är det den 17 Maj, Norges nationaldag. Här hos mig så är det bara grått och regn ...tråkigt väder. I helgen har jag bara stökat lite här hemma och slappat och vilat..varit ute och gått en sväng också.   Sonen har jobbar hal...

Av Liza - 7 maj 2015 23:38

Hej igen!!   Åter igen så va det ett tag sen......Jobbar och sliter och därimellan så blir det inte allt för mycket gjort här ......Kroppen säger liksom ifrån.....   Men sista april har varit och jag har haft besök från den 30/4 till den 4/4 ...

Av Liza - 25 april 2015 21:28

  Hejsan!!   Så va det ett tag sen jag satt här ...nästan en månad sedan.   Men jag kan lova att det har inte hät så mycket ....inte mera än att värken i kroppen har jag kvar.......och varit till Dr igen har jag varit .....igår var jag där. ...

Av Liza - 2 april 2015 12:12

Hejsan!!   idag är det skärtorsdagen och jag har tagit semester ....Igår då jag jobbade så hade jag sån värk i kroppen så jag va på väg att åka hem....Men höll ut och tog semester idag för att min kropp orkar inte .   Ringde till vårdcentrale...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards