Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Jobb.....huvudvärk......

Av Liza - 26 oktober 2012 23:20

Hej!


Så vaknade man i morse och kände av denna huvudvärk......hade tanken på att ringa och sjukskriva mig ......Men du vet ju hur det är....Man tänker, Det går över.


Fixade morgonarbetet och då jag väl kom in så fick en arbetskompis ta trycket på mig....160/100 ...Inte undra på att jag hade huvudvärk direkt på morgonen.


Jag åkte hem ......så nu blir jag hemma i helgen ....Sura pengar, men vad ska man göra???

Hälsan går nog ändå före jobbet som det känns nu .....Men det är såååå tråkigt att jag inte kan jobba helgen ....Har inte jobbat helg med min "helgkompis" sen Maj månad......men men ....


Åkte hem och la mig på soffan ....jaa, först så tog jag en blodtryckstabl till ....men sen somnade jag på soffan.

Efter ett par timmar så klev jag upp och då kändes det bra.....Men efter några timmar uppe så kände jag av huvudvärken igen.



Har nu suttit/legat i soffan i kväll och bara tagit det lugnt.

Ungdomarna är nere i Göteborg och firar sonen som blir 20 på Söndag.....så jag antar att jag ska hämta dom senare.....men det blir nog vid tåget och inte Gbg.


Tog sånt fint kort på mina helt underbara, snälla, goa och vackra barn...


 


Storasyster med lillebror ......Jag älskar Er   




Nu blir det soffan igen ......


Hoppas att du haft en bra dag och att du får en trevlig helg.



Joo, en sak till.....det är kallt som attan här ....-3 grader ute nu ....Usch.





Sov gott

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

  

 
 
Ingen bild

kerstin

26 oktober 2012 23:52

Vilken fin bild på dina fina ungdomar <3, men de måste ju göra en utredning så du får ner trycket. Du får ligga på Mats med blåslampa.Ta nu hand om dig så du snart blir frisk & kry igen.'kram från kerstin

Liza

27 oktober 2012 23:14

Tack Kerstin....jag älskar dom.

 
Ingen bild

Dotter ;)

29 oktober 2012 10:01

Älskar dig med <3

Liza

29 oktober 2012 23:12

(((kraaaamar om)))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 26 maj 2015 22:50

Tjenixen!!   Sitter här och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga tvätten och sen gå och lägga mig......jag kan inte förstå vart denna trötthet kommer ifrån...       Idag så har jag haft semester för att åka på ultraljud  ...

Av Liza - 17 maj 2015 13:19

Hejsan!!   Idag är det den 17 Maj, Norges nationaldag. Här hos mig så är det bara grått och regn ...tråkigt väder. I helgen har jag bara stökat lite här hemma och slappat och vilat..varit ute och gått en sväng också.   Sonen har jobbar hal...

Av Liza - 7 maj 2015 23:38

Hej igen!!   Åter igen så va det ett tag sen......Jobbar och sliter och därimellan så blir det inte allt för mycket gjort här ......Kroppen säger liksom ifrån.....   Men sista april har varit och jag har haft besök från den 30/4 till den 4/4 ...

Av Liza - 25 april 2015 21:28

  Hejsan!!   Så va det ett tag sen jag satt här ...nästan en månad sedan.   Men jag kan lova att det har inte hät så mycket ....inte mera än att värken i kroppen har jag kvar.......och varit till Dr igen har jag varit .....igår var jag där. ...

Av Liza - 2 april 2015 12:12

Hejsan!!   idag är det skärtorsdagen och jag har tagit semester ....Igår då jag jobbade så hade jag sån värk i kroppen så jag va på väg att åka hem....Men höll ut och tog semester idag för att min kropp orkar inte .   Ringde till vårdcentrale...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards